נופש כשר בחו״ל

מלון אברה אימפריאל

Avra Imperial Greece

יוון

Greece

21/4/2024-01/5/2024

י"ג ניסן– כ"ג ניסן תשפ"ד

כשר למהדרין

KOSHER

מסורת של הצלחה

טיולים מעוררי השראה, מקומות יפים וחוויות נצחיות. צוות מומחי הנסיעות שלנו מוכן לתכנן את החופשה הבלתי נשכחת הבאה שלכם.

היעד שלנו

כרתים, האי היווני

כרתים הוא האי הגדול ביותר באיי יוון. ממלאים אותו מפרצים לבנים, מטעי זיתים, כרמים עצומים וצמחיה עשירה. גדולתו של האי היא בשילוב הנפלא שהוא מציע למבקרים בו: אתרים ארכיאולוגייים, ערים שוקקות ורומנטיות, לצד תופעות טבע יחודיות ומרשימות.
כמו ביוון כולה, תמצאו גם בכרתים כפרים אותנטיים, אנשים מסבירי פנים וחופי חולות לבנים, מים תכולים וצלולים. ברחבי כרתים תמצאו גם אתרי עתיקות רבי חשיבות, שמלמדים אותנו על ההיסטוריה המרתקת של האי.
אמנם חלק גדול מהנוסעים לכרתים, מגיעים הנה לנופש וחופשת בטן גב, אך תופתעו לגלות שיש שם הרבה מעבר לכך.
אתר יוון והאיים מקבל פניות רבות מאד מפונים המחפשים את השילוב – נופש חופים וטיולים, יעד לטיולי כוכב המשלב גם חופים מצויינים.
כרתים, כמו האי אנדרוס וחצי האי פיליון, מובילה בראש רשימת החופים המושלמים, טיולי כוכב, נופים מרהיבים, מסלולי הליכה יפיפיים, כפרים ציוריים… מה עוד צריך?
כרתים הוא אי מרהיב ביופיו עם נחלים, קניוני סלע, הרים, מעיינות, כפרים ציוריים, טברנות מעולות ואנשים שחיים את חיי היום יום בצניעות יוונית מקסימה.

על המלון

מלון אברה אימפריאל

אתר נופש חדש וייחודי במיקום אידיאלי במערב כרתים המציע רוגע לצד יוקרה והנאה צרופה על חוף ים אקזוטי עטוף בעצי דקל, גנים מעוצבים ושטחי מים ענקיים. האתר ממוקם על חוף ים יפהפה, במרחק נסיעה משדה התעופה ומהעיר חאניה, עיר נמל בסגנון וניציאני הידועה כעיר היפה ביותר בכרתים, בירתו של המחוז המערבי בה אתרים ארכיאולוגיים, בית כנסת משוחזר, חופים תכולים וטבע מרשים.

  • 4 בריכות ענק חיצוניות המשקיפות לים ביניהן בריכת מי ים, בריכות מקורות בספא ובריכת ילדים.
  • ספא מפואר ויוקרתי הכולל בריכת ענק פנימית מחוממת, סאונות יבשות ורטובות, ג’קוזי, חמאם וחדרי טיפולים. חדר כושר חדשני ומאובזר. מגרשי טניס.
  • מגוון פעילויות ספורטיביות: ספורט ימי, צלילה, סירות פדלים, בננה ספליט, ג’יפים, דייג ועוד (בתוספת תשלום).
  • מועדון ילדים שוקק חיים עם מגוון פעילויות ותכנים מהנים לאורך כל היום.

בריכות ענק

קומת משחקים

ספא מפואר

מועדון ילדים

על החדרים

חדרי המלון

מלון אברה בכרתים מציע חוויית אירוח מוקפדת עד הפרטים הקטנים ביותר. 
במלון מגוון חדרים: חדרי דלוקס עם נוף לבריכה, לים או לגן, חדרים עם בריכה פרטית, חדרי משפחה ומבחר סוויטות מפנקות

בסיס אירוח וכשרות

חגיגה קולינרית

לאורך שהותכם במלון תיהנו מחוויה גסטרונומית, עם ארוחות גורמה מידיהם של שפים וקונדיטורים ברמה בינלאומית. עושר הטעמים והניחוחות, ההגשה האלגנטית והמבחר האינסופי יהפכו כל ארוחה לזיכרון מתוק. גם הפנקייק המיתולוגי של תור פלוס יחכה לכם שם.

לאורך כל היממה עומד לרשותכם חדר קפה, בו תוכלו לשבת להפוגה קצרה עם שתייה חמה ומגוון מאפים ריחניים. ממש כמו יציאה לבית קפה שוויצרי טיפוסי.

כשרות: גלאט למהדרין, מצה שמורה, לא שרויה

פנסיון מלא + הפתעה מתוקה

בר שתייה חופשי ומגוון פינוקים נוספים

בהכשרת הרב יחזקאל שיינפלד - שליט"א

הופעות והרצאות

אורחים מיוחדים

ישראל פרנס – זמר-חזן בשמחות ואירועים. מוביל שבתות וחגים בארץ ובעולם. מפיק, מנחה ושר באירועי תרבות ובקונצרטים של שירה יהודית. ישראל פרנס ילווה את כל חג הפסח.

יואלי דיקמן- מלחין, מנצח, זמר, מעבד מוזיקלי, מפיק ושדרן רדיו. יואלי ייתן ליווי מוזיקלי לכל חג הפסח. 

הרב מנחם ניסל – Scholar in residence – הרב מנחם ניסל הוא נואם בעל שם בינלאומי שהעניק השראה לאלפים ברחבי העולם. הוא סופר שפרסם ספרים רבים וביניהם, ריגשי לב – נשים ותפילה. הוא כותב במגזין "משפחה" ומלמד בישיבות ובמדרשות בירושלים. הוא המחנך הבכיר של NCSY, קבוצת נוער פופולרית ברחבי העולם.

נהנים מכל רגע | כשר למהדרין

תוכנית טיולים פסח תשפ"ד

כרתים הוא האי הגדול ביותר באיי יוון. ממלאים אותו מפרצים לבנים, מטעי זיתים, כרמים עצומים וצמחיה עשירה. גדולתו של האי היא בשילוב הנפלא שהוא מציע למבקרים בו: אתרים ארכאולוגיים, לצד חיי לילה סוערים, ערים שוקקות ורומנטיות, לצד תופעות טבע ייחודיות ומרשימות. האי כרתים נחלק לארבעה אזורים עיקריים: הרקליון- במרכז,  רת'ימנו-  מערבית אליו, חאניה- במערב ולסיטי במזרח. מלון אברה אימפריאל, נמצא באזור חאניה, כ-20 דק  נסיעה ממרכז העיר ומנמל התעופה.

במסלול טיולים זה נסייר בחציו המערבי של האי כרתים, נטעם מהעיר חאניה המיוחדת, נבקר בעיירות ציוריות, נראה אגמים ונקודות תצפית מרשימות ואף נצא לשייט בין מפרצי האי.

כפר ספילי (Spili) שהוא כפר קטן בהרים נעים ומלא חיים. זהו כפר השופע במים ולכן הוא תמיד ירוק. שם נבקר בחוות תבלינים וצמחי מרפא. משם נמשיך למזרקות שנבנו בכפר, כ-7 מזרקות כאשר המיוחדת בהן היא המזרקה הוונציאנית המיוחדת המורכבת מ-19 ראשי אריות, מהם זורמים מי שתיה צלולים מההרים. 

העיר השלישית בגודלה בכרתים. העיר בעלת היסטוריה רבת שנים שוכנת על רצועת חוף מתויירת

עיר חאניה (Chania), השוכנת לאורך החוף בצפון מערב כרתים. נצא לסיור בעיר העתיקה המוקפת בשרידי חומה ונציאנית, נעבור בכיכר המרכזית אלפתריוס וניזלוס Eleftherios Venizelos. נמשיך לביקור בנמל העתיק המשוחזר שהוא ללא ספק האזור הפופולרי והמקסים ביותר בעיר. עוד נבקר בבית הכנסת העתיק "עץ החיים", היחידי שנותר באי ומסמל את המורשת היהודית בעיר חאניה. משם נמשיך אל עיירת החוף והנופש Georgioupolis עיירה מקסימה זו זכתה לכיסוי תקשורתי נרחב כאחד מעיירות הנופש הטובות בכרתים, מקום שתמיד נראה ירוק ורענן. שם גם נאכל ארוחת צהריים ברקע המפרץ הקסום.

כפר מרגריטס (Margarites) נקרא גם כפר הקדרים כיוון שרוב בתי הכפר הם גם בתי מלאכה, העוסקים בהכנת כלים ובקדרות.

כל יום חוויה חדשה

רשימת הטיולים

היום ניסע לבקר באיזור מרכז האי. נתחיל מביקור בכפר ספילי (Spili) שהוא כפר קטן בהרים נעים ומלא חיים. זהו כפר השופע במים ולכן הוא תמיד ירוק. שם נבקר בחוות תבלינים וצמחי מרפא. משם נמשיך למזרקות שנבנו בכפר, כ-7 מזרקות כאשר המיוחדת בהן היא המזרקה הוונציאנית המיוחדת המורכבת מ-19 ראשי אריות, מהם זורמים מי שתיה צלולים מההרים. נמשיך לכפר מרגריטס (Margarites) שנקרא גם כפר הקדרים כיוון שרוב בתי הכפר הם גם בתי מלאכה, העוסקים בהכנת כלים ובקדרות. נטייל בכפר ונתבונן במלאכתם של האומנים. אנחנו נעשה הפסקה לצהריים ונמשיך  אל רת'ימנו (Rethymnon) שהיא העיר השלישית בגודלה בכרתים. העיר בעלת היסטוריה רבת שנים שוכנת על רצועת חוף מתויירת. נטייל בהליכה בעיר העתיקה, ונחווה את הרובע הוונציאני עותומני בעל סמטאות צרות ומפותלות ובניינים עתיקים עם חזיתות צבעוניות ומגוונות.

שעת יציאה: 10:00 , שעת חזרה משוערת: 18:30
מחיר למבוגר: 55 € / מחיר לילד: 50 €
 

נתחיל את היום בסיור בעיר חאניה (Chania), השוכנת לאורך החוף בצפון מערב כרתים. נצא לסיור בעיר העתיקה המוקפת בשרידי חומה ונציאנית, נעבור בכיכר המרכזית אלפתריוס וניזלוס Eleftherios Venizelos. נמשיך לביקור בנמל העתיק המשוחזר שהוא ללא ספק האזור הפופולרי והמקסים ביותר בעיר. עוד נבקר בבית הכנסת העתיק "עץ החיים", היחידי שנותר באי ומסמל את המורשת היהודית בעיר חאניה. משם נמשיך אל עיירת החוף והנופש Georgioupolis עיירה מקסימה זו זכתה לכיסוי תקשורתי נרחב כאחד מעיירות הנופש הטובות בכרתים, מקום שתמיד נראה ירוק ורענן. שם גם נאכל ארוחת צהריים ברקע המפרץ הקסום.

שעת יציאה: 10:00 , שעת חזרה משוערת: 14:30
מחיר למבוגר: 55 € / מחיר לילד: 50 €
 

הרכבת תאסוף אותנו ישירות מפתח המלון. אנו מתחילים את החלק הראשון של המסע המרגיע שלנו בנסיעה דרך הכפר התוסס של פלאטאניאס . נמשיך דרומה מערבה לאורך גדות הנהר הציוריות. נרד בדרך המתפתלת דרך עמק הפרדסים כדי להגיע לאחד המקומות הטבעיים היפים ביותר של כרתים, אגם אגיה. ניגוד ייחודי של החי והצומח. אחר כך נעצור מרחק קצר אל פרדסים כדי לאסוף תפוזים בכוחות עצמנו. לסיום הסיור הרכבת תעצור לנו במפעל מקומי לייצור שמן זית.

שעת יציאה: 10:00 , שעת חזרה משוערת: 14:30
מחיר למבוגר: 50 € / מחיר לילד: 45 €
 
  • ילד- טווח גילאים 2-12
  • ליוצאים לטיולים תינתן ארוחת צהריים ארוזה בהרשמה מראש ערב קודם בדלפק תור פלוס.
  • שפת ההדרכה תהיה באנגלית.
  • יתכנו שינויים במסלולי הטיול והאתרים כפוף לתנאי מזג אויר וכד'.
  • החברה שומרת לעצמה את הזכות לבצע שינויים במסלולי הטיולים בהתאם לצורך.
  • קיום הטיול מותנה במינימום נרשמים.
  • ט.ל.ח