מבצע ללקוחות תור פלוס

החל מ - 1,070 ₪ לאדם ללילה

(על בסיס חצי פנסיון)

חדש!
איילה ריזורט בטבע!

תור פלוס מזמינה אתכם לחגוג את ראש השנה וחגי תשרי במלון החדש – איילה ריזורט בטבע. מלון אקסקלוסיבי הטובל בטבע הירוק והמרהיב של הגליל העליון. ליהנות מאירוח איכותי ומפנק, מארוחות גורמה, ומחוויה של שקט ויוקרה והכל באווירה של קדושה עם מנייני תפילות ובעלי תפילה.

המלון בכשרות למהדרין, משתרע על פני 25 דונם וכולל בתוכו 147 חדרים המחולקים בין 16 מבנים בני שתי קומות כל אחד. במלון לובי מפואר, חדרי אוכל ו- 6 אולמות אירועים. החל מחודש אוקטובר 23 יחלו לפעול במלון מועדון ילדים, ספא ייחודי ובריכת שחיה מפוארת.

איילה ריזורט בטבע  שוכן בלב קיבוץ איילת השחר בגליל העליון, ריזורט קסום המציע חוויה שלווה וסוחפת לאורחים המחפשים רוגע, תענוגות קולינריים, טיפולי בריאות והצצה לתרבות גלילית מקומית.

הדבר הראשון שמכה בך עם ההגעה לאיילה בטבע הוא מיקומו הציורי. מוקף בצמחייה עבותה ומציע נופים עוצרי נשימה של הרי הגליל, ריזורט זה באמת לוכד את תמצית הסביבה הטבעית שלו. האווירה השלווה יוצרים מיד תחושה של רוגע.

החדרים באיילה ריזורט בטבע נוחים ומעוצבים בטוב טעם, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ניכרת, עם שירותים מודרניים ונגיעות מתחשבות המוסיפות לנוחות הכללית של השהייה בין אם תבחרו בחדר סטנדרטי ובין אם תבחרו באחת מהסוויטות היוקרתיות יותר, צפויה לכם שנת לילה טובה וסביבה שלווה וטבעית.

אתם מוזמנים להתחבר מחדש לטבע, לטפח הערכה עמוקה לסביבה ולמקום שלהם בתוכה. המחויבות של אתר הנופש למרחב התרבותי מקדמת הבנה של מסורות מקומיות ומטפחת תחושת כבוד למורשת המגוונת של הגליל העליון.

איילה ריזורט בטבע  זה הוא בחירה מצוינת עבור אלה המחפשים מפלט שליו בלב האזור הכפרי היפה ביותר של ישראל.

האורחים חובבי הקולינריה, ישמחו להנות מהחוויות הקולינריות המוצעות בריזורט וממסעדת שף במטבח בניחוח איטלקי עונתי בכשרות מהודרת המשלב חומרי גלם טריים וניחוחות מעורבים ובדגש על הטבע כמרכיב בולט בקונספט הגסטרונומי של איילה. השפים מתגאים ביצירת ארוחות מענגות שמתאימות להעדפות תזונתיות שונות, ומבטיחות מסע טעמים מענג לכל אורח.

לקוחות תור פלוס נהנים מ:

אירוח על בסיס פנסיון מלא

כשרות למהדרין

מניין אשכנזי במלון

מניין ספרדי במלון

את התפילות יובילו בעלי תפילה מנוסים ובמלון יתקיימו מניינים בנוסחים הבאים:
מניין אשכנזי – נוסח ספרד עם החזן אבי מילר
מניין ספרדי – בנוסח עדות המזרח

איילה ריזורט בטבע - חדרים

חדרי המלון – במלון 6 סוגי חדרים :

  • חדר איילה : חדר המיועד למכסימום 2 אורחים, עם מרפסת מרווחת ובה פינת ישיבה .
  • חדר גליל: חדר המיועד להרכב של עד זוג + 2 ילדים, נמצא בקומה הראשונה , עם מרפסת מרווחת ובה פינת ישיבה .
  • חדר גליל גן: חדר  המיועד להרכב של עד זוג + 2 ילדים , נמצא בקומת הקרקע, עם מרפסת מרווחת ובה פינת ישיבה.
  • חדר גליל טראס: חדר המיועד לעד 3 אורחים, נמצא בקומה הראשונה ובו שתי מרפסות , אחת מהן גדולה במיוחד ובה "הוט טאב" , מיטות שיזוף ופינת הישיבה. (במלון 8 חדרים מסוג זה)
  • חדר חרמון: חדר המיועד למכסימום 2 אורחים , עם מרפסת מרווחת ובה פינת ישיבה חדרים אלו ממוקמים בשורת הבניינים האחרונה במלון ומהם נשקף נוף הרי נפתלי והחרמון.
  • חדר חרמון גן: חדר המיועד להרכב של עד זוג + 2 ילדים , נמצא בקומת הקרקע, עם מרפסת מרווחת ובה פינת ישיבה, חדרים אלו ממוקמים בשורת הבניינים האחרונה במלון ומהם נשקף נוף הרי נפתלי והרמון.
  • סוויטה חרמון: סוויטה מפוארת ובה חדר שינה וסלון , החדר מיועד לעד זוג + 2 ילדים, בסוויטה חדר אמבטיה גדול ומפואר, הכולל גם אמבט וגם מקלחון. בסוויטה שתי מרפסות, מרווחות, ופינת ישיבה.

כל החדרים מצוידים ב: ערכת קפה , מקרר, מכונת נספרסו ומקציף חלב, חלוקי רחצה , כספת, מייבש שיער. האמנטיס בכל החדרים הינם של חברת : L'OCCITANE.

איילה ריזורט בטבע - מיקום

מיקום מושלם לחוויות הגליל

איילה ריזורט בטבע ממוקם באיילת השחר – לוקיישן ירוק ופסטורלי בגליל העליון לנופש
זוגי או לחופשה עם ילדים,
באווירה שלווה ונעימה עם חיבור לטבע, לשקט ולאדמה. המיקום הנפלא מקרב אתכם אל
מסלולי טיול מעניינים ואתרים עתיקים,
ומציע הזדמנות ליהנות מסיורים וחוויות אקשן המתאימות לכל הגילים. מחפשים נופש
בגליל עם הרפתקה חדשה?
הכנו לכם כאן כמה אטרקציות במרחק נסיעה קצרה מאיילה ריזורט.

ט.ל.ח.
התמונות להמחשה בלבד